Reklamácie a vrátenie

 

ZMENILI STE NÁZOR? PRODUKT SA VÁM NEPÁČI?

Do 30 kalendárnych dní od obdržania balíka môžete nákup zrušiť bez udania dôvodu, pokiaľ nám tovar vrátite v pôvodnom, nepoškodenom, kompletnom a bezchybnom stave. Pre rýchlejšie vybavenie Vašej reklamácie nás prosím o vrátení tovaru informujte na email info@butlers.sk a do balíka priložte formulár na vrátenie.

Balík nám môžete vrátiť prostredníctvom Packety alebo poslať kuriérom. Zásielku môžete poslať späť prostredníctvom služby Packeta - Spätná zásielka, ak ju doručíte na ktorékoľvek odberné miesto Packeta a uvediete kód nášho eshopu: 91139803

Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, pre ďalší postup. Náklady na vrátenie tovaru hradíme my.

Platba za vrátený tovar Vám bude zaslaná najneskôr do 14 dní po obdržaní tovaru.

 

PRODUKT PRIŠEL POŠKODENÝ

Ak balík, ktorý ste dostali, vykazuje navonok viditeľné poškodenie, môžete si od kuriéra vyžiadať protokol o poškodení (platí to len pri doručení zásielky domov). Ak je váš balík navonok nepoškodený, ale produkty v balíku poškodené sú, informujte nás prosím na emailovej adrese info@butlers.sk. Do emailu nám napíšte číslo objednávky, názov, počet poškodených produktov a priložte fotografie krabice, v ktorej bol produkt doručený + fotografiu samotného produktu. Reklamáciu nám je potrebné nahlásiť do 2 pracovných dní od obdržania balíka.

Nové produkty Vám zašleme bezplatne.

Naozaj chcete zmazať položku z košíka?
 
 
Zmazať