Najčastejšie otázky

V nasledujúcej sekcii by ste mali nájsť odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa BUTLERS.

Pokiaľ tu odpoveď nenájdete, obráťte sa na nás (info@butlers.sk), pokúsime sa odpovedať okamžite.

 

1. OBJEDNANIE

Musím sa prihlásiť, ak chcem urobiť objednávku v internetovom obchode Butlers?

Ak už u nás máte založený zákaznícky účet, stačí sa prihlásiť pomocou e-mailovej adresy a hesla. Údaje o vašej adrese sú uložené na vašom účte. Ak ešte nemáte u Butlers vytvorený zákaznícky účet, môžete si ho vytvoriť a získať tak možnosť rýchlejšieho a jednoduchšieho online nakupovania.

V Butlers je možné nakupovať on-line aj bez vytvorenia účtu.

Ako môžem nájsť produkt, ktorý zháňam, v internetovom obchode Butlers?

Tento požadovaný produkt môžete nájsť pomocou vyhľadávacej funkcie. Jednoducho zadajte hľadaný výraz do vyhľadávača vľavo hore, napríklad "kvetináč" alebo "stolička" a stlačte Enter. Môžete tiež vyhľadávať pomocou názvu položky alebo osemmiestneho čísla položky, ak ho viete z predchádzajúceho nákupu alebo ste ho videli v obchode.

Ako zistím, či je produkt v dispozícii v takom množstve, ako požadujem?

Obvykle všetky produkty, ktoré môžu byť umiestnené do nákupného košíka cez zelené tlačítko "Vložiť do košíka" sú na sklade. Jednoducho zadajte požadované množstvo do políčka "Množstvo" a stlačte Enter. V prípade, že požadované množstvo nie je k dispozícii, sa vám táto informácia zobrazí. V prípade, že je dopyt vysoký, môže sa vo veľmi zriedkavých prípadoch stať, že sa tovar stále zobrazuje ako k dispozícii napriek tomu, že je už vypredaný kvôli objednávkam, ktoré boli v ten deň už prijaté. Ak táto situácia nastane, budú vám vrátené peniaze pôvodne použitou metódou platby.

Poskytuje spoločnosť Butlers zľavu pri veľkom množstve objednaného tovaru?

Spoločnosť Butlers neponúka množstevné zľavy. V záujme všetkých našich zákazníkov neposkytujeme žiadne také zľavy, lebo by tak mohlo dôjsť k výkyvom cien.

Nemôžem nájsť položku ktorú chcem ani online, ani v obchode. Máte ešte produkt na sklade?

Náš sortiment sa mení v pravidelných intervaloch, takže vám vždy môžeme poskytnúť najnovšie produkty a produkty podľa najnovších trendov.

Prečo sú vypredané položky stále k dispozícii on-line?

Vo veľmi zriedkavých prípadoch sa môže stať, že sa tovar stále zobrazuje ako k dispozícii napriek tomu, že je už vypredaný kvôli objednávkam, ktoré boli v ten deň už prijaté.

Existuje nejaká minimálna hodnota objednávky v internetovom obchode?

Nie je stanovená žiadna minimálna hodnota objednávky. Avšak pri objednávke nad 99 EUR je štandardná doprava zadarmo s výnimkou objednávok obsahujúcich objemný nábytok, u ktorých je potrebné dvojčlenné odbavenie, pričom vznikajú dodatočné náklady na dopravu. Doprava zdarma je pri objednávke nad 799 EUR.

Ako si môžem byť istý, že moja objednávka bola internetovým obchodom prijatá?

Po zadaní objednávky vám bude na e-mailovú adresu zadanú v objednávke zaslané potvrdenie tejto objednávky. Ak ste ešte nedostali potvrdenie objednávky, skontrolujte zložku so spamom. Ak ste registrovaným užívateľom, môžete kedykoľvek skontrolovať stav svojej objednávky v sekcii "Môj účet / Moje objednávky".

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Toto v súčasnosti nie je možné vykonať on-line. Ak potrebujete zrušiť objednávku, napíšte prosím na info@butlers.sk alebo zavolajte na zákaznícku linku  + 420 777 751 116.

Upozorňujeme, že z technických dôvodov nie je možné objednávku zrušiť, pokiaľ už bola vyexpedovaná. Ak však chcete vašu objednávku zmeniť, napíšte na info@butlers.sk.

Môžem objednávať telefonicky alebo e-mailom?

V tejto chvíli nie sme schopní prijímať objednávky telefonicky alebo e-mailom.

 

2. PLATBA

Ako môžem platiť?

Môžete platiť debetnou alebo kreditnou kartou, v hotovosti pri osobnom odbere tovaru v jednom z našich obchodov alebo na dobierku.

Ako môžem uplatniť darčekový poukaz?

Zadajte kód z darčekového poukazu do políčka "kód poukazu" v nákupnom košíku a kliknite na tlačidlo "Uplatniť teraz". Ak nie je uvedené inak, v rámci jednej transakcie môžu byť použité kódy maximálne z troch poukazov. Darčekové poukazy musia byť uplatnené v okamihu objednávky a nemôžu byť použité v rámci týchto zákaziek dodatočne po ich uložení.

Musím platiť poštovné a balné dvakrát, keď urobím dve objednávky v jeden deň?

Áno, ak je každá objednávka určená na inú adresu. Ak však zavoláte na telefónne číslo eshopu alebo napíšte na info@butlers.sk predtým, než budú objednávky expedované, je možné tieto dve objednávky zlúčiť do jednej.

Kedy mám nárok na vrátenie peňazí? Ako vrátenie peňazí prebieha?

Pokiaľ chcete vrátiť tovar, alebo ak ste si objednali tovar, ktorý v súčasnosti nie je na sklade, bude vám vaša platba vrátená prostredníctvom pôvodne použitej metódy platby.

Budú moje osobné údaje prenášané bezpečne?

V priebehu celého platobného procesu používame SSL (Secure Socket Layer) šifrovanie pre všetky prenosy dát. Táto metóda poskytuje najvyššiu bezpečnosť pri online prenose dát. To znamená, že vaše dáta nemožno čítať tretími stranami. Ďalšie informácie nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov a súkromia.

 

3. DODANIE

Kedy môžem očakávať, že mi tovar dorazí?

Štandardná dodávka trvá asi 3 - 5 pracovných dní. Doručenie malého nábytku trvá až 21 dní. Jednotlivé dodacie lehoty sú prehľadne zobrazené v popise produktu pred kúpou. Tieto lehoty prosím berte na vedomie pred odoslaním vašej objednávky.

Môžem si dohodnúť s Butlers vopred termín dodania?

Termín dodania je možné dojednať iba pri objednaní objemného nábytku a kusového tovaru. Náš prepravný partner TopTrans vás bude kontaktovať, aby s vami dohodol termín dodania.

Ak ste na dovolenke alebo si nemôžete niektorý deň objednávku vyzdvihnúť, pripíšte tento fakt do poznámky pri vytváraní objednávky.

Ako môžem sledovať stav svojej zásielky?

Hneď ako váš tovar opustí náš sklad, bude vám na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, zaslané potvrdenie o odoslaní. Ak ste nedostali toto potvrdenie, prosím skontrolujte zložku so spamom. Ak máte založený účet, môžete sledovať stav svojej zásielky kedykoľvek v sekcii "Môj účet". Dodávka objemných predmetov, ako je nábytok, bude zaistená kuriérnou službou, hneď ako tovar opustí náš sklad. Ďalšie informácie týkajúce sa doručenia nájdete v e-maile s potvrdením odoslania.

Môžem si nechať tovar dodať na inú adresu?

Doručujeme len na adresu uvedenú v objednávke. Ak budete chcieť adresu zmeniť kontaktujte nás na telefónnom čísle alebo na info@butlers.sk.

Čo mám robiť, ak moja objednávka nedorazí?

Prosím, kontaktujte priamo zodpovedného kuriéra. Podrobnosti o ňom nájdete v potvrdení o odoslaní zásielky, ktoré bolo zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Ak ste nedostali potvrdenie o odoslaní, prosím skontrolujte zložku so spamom. Prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár.

Moja dodávka nebola kompletná. Môžem očakávať druhú zásielku?

Pozrite sa prosím na priložený dodací list. Ak niektorá z položiek uvedených na dodacom liste chýba, napíšte nám, prosím, na info@butlers.sk. Pri objednaní nábytku alebo predmetov s rôznymi dodacími lehotami je úplne normálne, že váš tovar bude rozdelený do viacerých rôznych dodávok. Ak vám nebola zásielka odoslaná, pretože vami objednaný tovar nebol k dispozícii, dostanete náhradu. Vaša platba vám bude vrátená prostredníctvom pôvodne použitej metódy platby.

Dostal som nesprávnu dodávku. Moj tovar dorazil poškodený. Výrobky, ktoré som si objednal, sa mi nepáčia. Ako môžem vrátiť tovar do Butlers?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od jeho doručenia. Tovar na vrátenie musí byť s náležitou starostlivosťou zabalený, pokiaľ možno v pôvodnom obale. Napíšte dôvod vrátenia tovaru a priložte ho k tovaru, ktorý chcete vrátiť. Spoločnosť Butlers nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek náklady vzniknuté pri vrátení tovaru.

Ak chcete tovar reklamovať z dôvodu poškodenia alebo inej vady na výrobku, opäť napíšte dôvod reklamácie a odošlite tovar na našu adresu (Mladoboleslavská 1116, 197 00 Praha 9 – Kbely, Česká republika). Pri kladnom vybavení reklamácie máte nárok na preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s reklamáciou (poštovné).

Ak chcete vrátiť objemné kusy nábytku dodané dopravcom TopTrans, napíšte nám na info@butlers.sk.

Vrátil som vám tovar. Dostanem späť svoje peniaze alebo mi vymeníte výrobok?

Prosím uveďte na priloženom dokumente pri vrátení tovaru či uprednostňujete výmenu výrobku alebo vrátenie peňazí. Vaša platba vám bude vrátená prostredníctvom pôvodne použitej metódy platby.

 

4. OSOBNÉ DÁTA

Ako sa môžem prihlásiť k zasielaniu alebo odhlásiť zasielanie newsletteru a ako mi môže byť newsletter zasielaný na inú e-mailovú adresu?

Pre prihlásenie k odberu newsletteru, stačí kliknúť tualebo zadať svoju e-mailovú adresu na domovskej stránke v sekcii "Newsletter". Budete automaticky presmerovaný na registračný formulár a potom už budete informovaní o najnovších produktoch a trendoch. V sekcii "Môj účet" môžete zmeniť svoju e-mailovú adresu alebo odhlásiť zasielanie newsletter.

Ako môžem svoje údaje zobraziť, zmeniť ich alebo odstrániť?

Vaše údaje si môžete kedykoľvek pozrieť v sekcii "Môj účet". Tu si môžete pozrieť aktuálne objednávky a históriu objednávok, prihlásiť sa k odberu newsletteru, editovať adresáre a spravovať svoj zoznam želaní.

Ak chcete deaktivovať svoj účet, napíšte nám, prosím, na info@butlers.sk.

 

5. ĎALŠIE OTÁZKY

Kde nájdem všeobecné podmienky?

Naše Všeobecné obchodné podmienky si môžete pozrieť vždy keď vytvárate svoju objednávku sledovaním príslušného odkazu. Prípadne ich môžete nájsť na našich webových stránkach.

Naozaj chcete zmazať položku z košíka?
 
 
Zmazať