Najčastejšie otázky

V nasledujúcej sekcii by ste mali nájsť odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa nákupu na BUTLERS. Ak tu odpoveď nenájdete, obráťte sa na nás na e-maile info@butlers.sk, alebo na telefónnom čísle +420 777 751 116. Pokúsime sa Vám odpovedať čo najskôr.

1. Objednávanie

Musím sa prihlásiť, ak chcem urobiť objednávku v internetovom obchode Butlers?

Ak už u nás máte zriadený zákaznícky účet, stačí sa prihlásiť pomocou e-mailovej adresy a hesla. Údaje o Vašej adrese sú uložené na Vašom účte. Ak ešte nemáte v Butlers vytvorený zákaznícky účet, môžete si ho vytvoriť a získať tak možnosť rýchlejšieho a jednoduchšieho online nakupovania. Stále je však možné nakupovať v Butlers online aj bez vytvorenia tohto účtu.

Ako môžem nájsť produkt, ktorý hľadám, v internetovom obchode Butlers?

Tento požadovaný produkt môžete nájsť pomocou vyhľadávacej funkcie. Jednoducho zadajte hľadaný výraz do vyhľadávača vpravo hore, napríklad "kvetináč" alebo "stolička", a stlačte klávesu Enter. Môžete tiež vyhľadávať pomocou názvu položky alebo osem miestneho čísla položky, ak ho poznáte z predchádzajúceho nákupu alebo ste ho videli v obchode.

Ako zistím, či je produkt k dispozícii v potrebnom množstve?

Zvyčajne všetky produkty, ktoré môžu byť umiestnené v nákupnom košíku cez zelené tlačidlo "Vložiť do košíka", sú na sklade. Jednoducho zadajte požadované množstvo do pola "Množstvo" a stlačte klávesu Enter. Ak požadované množstvo nie je k dispozícii, táto informácia sa Vám zobrazí. Ak je dopyt vysoký, môže sa v niektorých veľmi zriedkavých prípadoch stať, že sa tovar stále zobrazuje ako k dispozícii, aj keď je už vypredaný kvôli objednávkam, ktoré boli ten deň už prijaté. Ak sa táto situácia vyskytne, budú Vám vrátené peniaze pôvodnou použitou metódou platby.

Poskytuje spoločnosť Butlers zľavu pri veľkom množstve objednaného tovaru?

Spoločnosť Butlers neposkytuje množstevné zľavy. V záujme všetkých našich zákazníkov neposkytujeme žiadne takéto zľavy, pretože by tak mohlo dôjsť k výkyvom cien.

Nemôžem nájsť položku, ktorú chcem ani online, ani v obchode. Máte ešte produkt na sklade?

Náš sortiment sa mení v pravidelných intervaloch, aby sme Vám vždy mohli ponúknuť najnovšie produkty podľa aktuálnych trendov. Ak si nie ste istí dostupnosťou našich produktov, kontaktujte našu zákaznícku linku na info@butlers.sk.

Prečo sú vypredané položky stále k dispozícii online?

V niektorých veľmi zriedkavých prípadoch sa môže stať, že sa tovar stále zobrazuje ako k dispozícii, aj keď je už vypredaný kvôli objednávkam, ktoré boli ten deň už prijaté.

Existuje nejaká minimálna hodnota objednávky v internetovom obchode?

Nie je stanovená žiadna minimálna hodnota objednávky. Napriek tomu pri objednávke nad 99 EUR je štandardná doprava zdarma (tj. DPD, GLS a Packeta). Výnimkou sú objednávky obsahujúce objemný nábytok, pri ktorých je potrebné dvojčlenné odbavenie, pričom vznikajú dodatočné náklady na dopravu.

Ako si môžem byť istý, že moja objednávka bola internetovým obchodom prijatá?

Po zadání objednávky Vám bude na e-mailovú adresu zadanú v objednávke zaslané potvrdenie tejto objednávky. Ak ste stále neobdržali potvrdenie objednávky, skontrolujte si prosím zložku so spamom.

Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Zrušenie alebo zmeny v objednávke v súčasnej dobe nie je možné vykonať online. Ak potrebujete zrušiť objednávku alebo v nej niečo zmeniť, napíšte prosím na info@butlers.sk alebo zavolajte na zákaznícku linku +420 777 751 116. Vezmite prosím na vedomie, že z technických dôvodov nie je možné objednávku zrušiť alebo v nej vykonať zmeny, ak už bola expedovaná.

Môžem objednávať telefonicky alebo e-mailom?

V súčasnosti nemôžeme prijímať objednávky telefonicky alebo e-mailom. Využite prosím pokladňu v internetovom obchode alebo navštívte najbližší obchod spoločnosti Butlers.

 

2. Platba

Ako môžem platiť?

Môžete platiť kartou online, prevodom alebo na dobierku (táto možnosť sa nevzťahuje na objednávky nábytku).

Ako môžem uplatniť darčekový poukaz?

Zadajte kód z darčekového poukazu do poľa "Zľavový kód" v nákupnom košíku a kliknite na tlačidlo "Použiť". Ak potrebujete uplatniť viac ako jeden kus darčekového poukazu, kontaktujte nás prosím na info@butlers.sk. Darčekové poukazy musia byť uplatnené v okamihu objednávky a nemôžu byť použité k týmto objednávkam neskôr po ich uložení.

Mám darčekovú poukážku zakúpenú v obchode, môžem ju uplatniť aj na e-shope?

Ak vlastníte poukážku zakúpenú v obchode a chcete ju uplatniť na Vašu e-shopovú objednávku, kontaktujte prosím našu zákaznícku linku na info@butlers.sk.

Mám darčekovú poukážku zakúpenú na e-shope, viem ju uplatnit aj na predajni?

Bohužiaľ v súčasnej dobe nie je možné uplatniť poukážku zakúpenú na e-shope v kamenných predajniach.

Musím platiť poštovné a balné dvakrát, ak vytvorím dve objednávky v jeden deň?

Áno, ale ak zavoláte na telefónne číslo e-shopu alebo napíšete na info@butlers.sk skôr, ako budú objednávky expedované, je možné tieto dve objednávky spojiť do jednej.

Kedy mám nárok na vrátenie peňazí? Ako prebieha vrátenie peňazí?

Ak chcete vrátiť tovar, alebo ak ste si objednali tovar, ktorý v súčasnej dobe nie je na sklade, bude Vám Vaša platba vrátená späť na Váš účet.

Budú moje osobné údaje prenášané bezpečne?

Počas celého platobného procesu používame SSL (Secure Socket Layer) šifrovanie pre všetky prenosy dát. Táto metóda poskytuje najvyššiu bezpečnosť pri online prenose dát. To znamená, že Vaše dáta nie je možné čítať tretími stranami. Ďalšie informácie nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov a súkromia.

 

3. Dodanie

Kedy môžem očakávať, že mi tovar dorazí?

Jednotlivé dodacie lehoty sú prehľadne zobrazené v popise produktu pred nákupom. Tieto lehoty prosím zvážte pred odoslaním Vašej objednávky. Ak objednávate tovar s rôznymi dodacími lehotami, odošleme tovar až po kompletnom doskladnení všetkých položiek v objednávke.

Mohol by som si dohodnúť s Butlers vopred termín dodania?

Termín dodania je možné dohodnúť len pri objednávaní objemného nábytku a kusového tovaru. Náš prepravný partner TopTrans Vás bude kontaktovať, aby si dohodol termín dodania. Ak ste na dovolenke alebo si niektorý deň nemôžete objednávku vyzdvihnúť, pripíšte tento fakt do poznámky pri vytváraní objednávky.

Ako môžem sledovať stav mojej zásielky?

Akonáhle Vaša objednávka opustí našu prevádzku, dostanete na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke potvrdenie o odoslaní. Ak ste toto potvrdenie neobdržali, skontrolujte si prosím zložku so spamom. Dodávka objemných predmetov, ako je nábytok, bude zabezpečená kuriérskou službou. Až tovar prevezme prepravca, budete informovaní o dátume dodania. Ďalšie informácie o doručení nájdete v e-maili s potvrdením o odoslaní.

Mohol by som si nechať tovar dodávať na inú adresu?

Dodávame len na adresu uvedenú v objednávke. Ak chcete adresu zmeniť, kontaktujte nás na telefónnom čísle alebo na info@butlers.sk.

Čo mám robiť, ak moja dodávka nedorazila?

Kontaktujte prosím priamo zodpovedného kuriéra. Podrobnosti o ňom nájdete v potvrdení o odoslaní zásielky, ktoré bolo zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Ak ste neobdržali potvrdenie o odoslaní, skontrolujte si prosím zložku so spamom. Prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár.

Moja dodávka nebola kompletná. Mohol by som očakávať druhú zásielku?

Prosím, pozrite si pripojený dodací list. Ak chýba niektorá z položiek uvedených v dodacom liste, napíšte nám prosím na info@butlers.sk. Pri objednaní nábytku alebo položiek s rôznymi dodacími lehotami je celkom normálne, že Váš tovar bude zahrnutý do viacerých rôznych dodávok. Ak Vám nebola zásielka odoslaná, pretože tovar, ktorý ste si objednali, nebol k dispozícii, dostanete náhradu. Vaša platba Vám bude vrátená prostredníctvom pôvodnej použitej metódy platby.

Dostal som nesprávnu dodávku. Môj tovar dorazil poškodený. Výrobky, ktoré som si objednal, sa mi nepáčia. Ako môžem vrátiť tovar do Butlers?

Do 30 kalendárnych dní od doručenia balíka môžete nákup zrušiť bez udania dôvodu, ak nám tovar vrátite v pôvodnom, nepoškodenom, kompletnom a bezchybnom stave. Zásielku môžete poslať späť službou Packeta, ak balík odovzdáte na akomkoľvek odbernom mieste Packety a oznámite kód nášho eshopu: 91139803. Náklady na vrátenie tovaru hradíme my. Taktiež môžete svoj tovar vrátiť v akomkoľvek obchode Butlers v Českej republike. Prosíme Vás, aby ste si so sebou vzali faktúru. Ak chcete vrátiť objemné kusy nábytku dodané prepravcom TopTrans, napíšte nám na info@butlers.sk.

Vrátil som Vám nejaký tovar. Dostanem späť svoje peniaze alebo mi vymeníte výrobok?

Prosím uveďte na priloženom dokumente pri vrátení tovaru, či uprednostňujete výmenu výrobku alebo vrátenie peňazí. Platba za vrátený tovar Vám bude zaslaná najneskôr do 14 dní po doručení tovaru.

 

4. Osobné údaje

Ako sa môžem prihlásiť alebo odhlásiť k odberu newsletteru?

Pre prihlásenie k odberu noviniek stačí kliknúť tu alebo zadať svoju e-mailovú adresu na domovskej stránke v sekcii "Newsletter". Budete automaticky presmerovaní na registračný formulár a potom už budete informovaní o najnovších produktoch a trendoch. Odber newsletteru je možné deaktivovať tiež kliknutím na odkaz, ktorý nájdete na konci každého nášho newsletteru.

Ako môžem zobraziť svoje údaje, zmeniť ich alebo ich odstrániť?

Vaše údaje si môžete kedykoľvek prehliadnuť v sekcii "Môj účet". Tu si môžete prehliadať aktuálne objednávky a históriu objednávok, editovať adresáre a spravovať svoj zoznam prianí. Ak chcete deaktivovať svoj účet, napíšte nám, prosím, na info@butlers.sk.

 

5. Ďalšie otázky

Ako zistím dostupnosť produktu v kamennom obchode?

Ak chcete zistiť dostupnosť niektorého z našich produktov v kamennom obchode, môžete kontaktovať priamo vybraný obchod. Jednotlivé telefonné čísla nájdete tu alebo v záložke "Obchody".

Kde nájdem všeobecné podmienky?

Naše všeobecné obchodné podmienky si môžete prehliadnuť vždy, keď vytvárate svoju objednávku, ak budete nasledovať príslušný odkaz. Prípadne ich môžete nájsť tu na našich webových stránkach.






 

Naozaj chcete zmazať položku z košíka?
 
 
Zmazať